Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły sprzedaż biletów na swoje najnowsze trasy. Od teraz z rodzimym przewoźnikiem będziemy mogli polecieć do kilku kolejnych europejskich miast. Częstsze będą również loty za ocean.
Z Krakowa do Bukaresztu
Rumunia z roku na rok jest coraz chętniej odwiedzana przez turystów z całej Europy. Na fali popularności tego kierunku rejsy uruchamia także LOT. Polecieć będzie można z Krakowa, trzy razy w tygodniu – w poniedziałki, środy i piątki. Za każdym razem samolot wystartuje o 20:25, a wyląduje w Bukareszcie o 23:15. Loty powrotne przewidziano na 6:15. Póki co możemy być pewni rejsów w sezonie letnim (kwiecień – październik), niewykluczone jest jednak, że zostaną przedłużone na sezon zimowy.
Z Krakowa do Dubrownika
W przypadku tych lotów przewoźnik zaplanował nieco mniej rejsów. Do Chorwacji polecimy raz w tygodniu, jedynie w soboty. Pierwszy przelot zaplanowano na 25 maja, a ostatni na 28 września. Wakacje nad Morzem Adriatyckim możemy mieć już w niecałe 2 godziny podróży – to największa zaleta wprowadzenia tego kierunku do siatki połączeń PLL LOT. Z Krakowa polecimy o 20:25, a w Dubrowniku wylądujemy o 22:20.
Z Chicago do Krakowa
Lot postanowił zintensyfikować też częstotliwość lotów z Chicago do Krakowa. Od czerwca samoloty polecą w tym kierunku nie dwa, ale trzy razy w tygodniu. Rejsy z Chicago będą rozpoczynały się we wtorki o 17:25 czasu lokalnego, a zakończą się w Krakowie o 9:35 w środę. Z kolei loty do Chicago tego samego dnia będą startowały o 12:20. Lądowanie w Chicago przewidziano na 15:30 czasu lokalnego.
Różne loty, różne samoloty
Ponieważ każde z nowych połączeń jest przeznaczone dla innego typu pasażerów, na trasach tych przewidziano różne rodzaje samolotów. Do Bukaresztu polecimy bombardierami Q400. Mogą one zmieścić na pokładzie 78 pasażerów, w klasach ekonomicznej, ekonomicznej premium oraz biznes. Loty do Dubrownika obsługiwane będą Embraerem 195, którym polecieć może 118 podróżujących, podobnie jak w przypadku lotów do Bukaresztu w trzech klasach podróży. Z kolei loty na trasie Kraków – Chicago będą odbywać się w Boeingu 787 Dreamliner. W zależności od wersji, na pokład wsiąść może 252 albo 294 pasażerów. To samoloty przygotowane do długich lotów, dlatego ich kabiny są świetnie wyposażone – znajdują się w nich rozkładane fotele (przyjmujące kształt łóżka) i rozkładane siedzenia klasy ekonomicznej premium. Podróżujący klasy ekonomiczną zasiądą w fotelach wyposażonych m.in. w ekran systemu rozrywki.
Comments are closed.