Lufthansa kojarzyła się z żółtym kolorem. Do teraz. 7 lutego, podczas dużych wydarzeń w Monachium i we Frankfurcie, przedstawiony został nowy, zmodernizowany design marki.
Granat i biel – nowe barwy marki
Lufthansa idzie z duchem czasu. Wobec tego postawiła na zmiany – tym razem wizualne. W Monachium i we Frankfurcie pokazane zostały Boeing 747-8 praz Airbus 321 z nowym malowaniem. Teraz dominują na nich granat i biel. Przewoźnik zapowiedział, że kolor żółty, z którym dotychczas Lufthansa była identyfikowana, będzie odtąd wyróżnikiem – będzie pomagać w orientacji na lotnisku. Z pewnością nie zniknie on całkowicie. Pojawi się na kartach pokładowych oraz wszystkich stanowiskach lotniskowych Lufthansy.
Dlaczego zmiany?
Carsten Spohr, Prezes Zarządu Deutsche Lufthansa AG przyznał, że firma obecnie sukcesy większe niż kiedykolwiek. W dobie cyfryzacji i nowych wymagań Klientów zmiana wyglądu samolotów stała się pewną koniecznością. Z wizerunku żurawia w swoim logo Lufthansa jednak na pewno nie zrezygnuje. To symbol zaufania i najwyższej jakości świadczonych usług. Zaprojektowany 100 lat temu żuraw będzie jednak cieńszy, tak samo jak jego obręcz. Dzięki temu będzie wyglądać bardziej elegancko i nowocześnie. Nad wyborem nowego malowania floty Lufthansy pracowało wielu ekspertów, którzy przygotowali łącznie ponad 800 projektów. Zmienią się również uniformy oraz akcesoria pokładowe. Jednak żółty kolor nie zniknie – będzie odznaczał się na tle granatu.
Lufthansa Group w ogniu zmian
Zmiany wizualne dotarły także do Lufthansa Group. Tutaj z logo zniknął żuraw, a nazwa zapisana jest wyłącznie dużymi literami. Kolorem dominującym będzie tutaj także nowo powstały niebieski.
Comments are closed.