Lufthansa zmienia się dla swoich pasażerów. Od teraz z myślą o nich wprowadza możliwość automatycznej odprawy. Karta pokładowa będzie wysyłana na smartfon pasażera z wyprzedzeniem 23 godzin przed planowanym rozpoczęciem lotu.
Automatyczna odprawa – co przyniesie zmiana?
Lufthansa idzie z duchem czasu. Pasażerowie, którzy lecą z Lufthansą w podróż po Niemczech lub do państw europejskich, od teraz będą mieli możliwość skorzystania z automatycznej odprawy. Zastąpi odprawę ręczną, a zatem pozwoli zaoszczędzić czas przed podróżą. Automatyczna odprawa umożliwi wszelkie działania, które do tej pory były dostępne dla pasażerów. Będą mogli zmienić miejsce na pokładzie, anulować swoją odprawę czy oznaczyć swój bagaż w domu.
Jeśli trasa będzie obejmowała odcinki drogi poza strefą Schengen, będziemy musieli dokonać standardowej, ręcznej odprawy. Aby odprawa automatyczna była możliwa, pasażerowie będą musieli podać swoje dane osobowe na koncie Miles & More lub Lufthansa iD. Jeśli nie posiadają własnego konta w systemie, mogą zarejestrować się poprzez link w potwierdzeniu rezerwacji – wtedy automatyczna odprawa będzie możliwa tylko w przypadku tego konkretnego lotu.
Poza biletami lotniczymi, automatyczna procedura odprawy będzie możliwa dla podróży autobusem lub pociągiem Lufthansa Express Rail and Bus.
Comments are closed.